Talán furcsa a becenevek sora sora, de a “The Franchise, Lottery(lotto), T-Gunn, Sugar(cukor) and Money(pénz)”, de még mindig ők képviselik az erőt az AND 1-nél, s a 11 éves kosárlabda gyártó cég azzal szerezte meg védjegyét az iparban, hogy trendet teremtett a szlenget beszélő, arctalan, semmilyen rasszhoz nem tartozó ikonjával “A Játékossal”(The Players) Míg a Franchise rendszer építette a csapatot, az egyesítő faktor a kosárlabda iránt érzett szenvedély volt és lesz is. Ugyanilyen fontosak voltak és lesznek az emberek, akik a játékot jástsszák, az utcai akrobatáktól kezdve a profik showmanségének szentségéig.
Az AND 1 kosárlabdázó ikonja, az a kosaras, aki arctalan sportoló, nem tartozik egyetlen rasszba sem, mindenki áltak erősnek és tökéletesnek látott.
A játékos koncepciót az együttműködő partnerek és egy Philadelphiai művész tervezte meg. A kemény ütős szlogenek mint például a : Call 911 , I’m on fire (Hívd a 911-et mert égek…) vagy a You’re game’s ugly as your girl (Annyira vagy rabja a játéknak mint a nődnek) és a Here’s $5, go buy a game (Itt van 5$ menj és vegyél egy játékot).Az AND1 ilyen hozzáállással kezdte meg a kampányát ami elötte soha egyetlen egy cégre sem volt jellemző.
„AND1” Megfertőződtél, és mindenképpen nyersz. Két pont a kosárba és az AND1 a +1 büntető. Ha nem tudod mit jelent az AND1 ne viseld a cuccunkat.
AZ AND1 jelképévé vált a „Trash talk tees” és a „Hook ups” amelyek magukba foglaltak nagyobb, lazább rövidnadrágokat -Jobb rövidnadrágot kedvező áron- a cég tetőtől talpig felöltöztető kollekciókat készített.
„Vissza ahoz a naphoz” 1996 mérföldkő az AND1 történetében. Az AND1 a különlegességet jelenteti meg az által hogy terveztet és bemutatja az első cipőjét a Stephon Marbury-t.
’96 óta az AND1 olyan újtásokat vezetett be a lábbeli viseleteknél-amit a játékosnak szánt- hogy azt mind a pályán mind a pályán kvül viselni tudták ’91-ben az AND1 bemutatta a pályán kívüli cipőit. A ToChillin amelyet szerte az egész országban árultak. A készlet nagyon gyorsan elfogyott. 2000-ben az AND1 bemutatta az első olyan technológiát amelyet kizárlag a játékosoknak tervezett. A Mad Game Mid-et. És hogy folytatódik?
Mikor Marbury-t draftolták (Minesota 1996) az AND1 aláírt egy több évre szóló szerződést. Mikor Lattrel Sprewell négyszeres NBA All STAR játékos visszatért a ligába az AND1 aláírt és bemutatott vele egy egyedülállóan sikeres reklámkampányt az American Dream -et (Amerikai álmot).
Azóta a vízválasztó pillanat óta az AND1 nagyon intenzíven keresett 70 olyan NBa játékost akik képviselni tudják a márkát megfelelő hozzáállással.
Jelenleg az AND1 a liga 20%nak a felszerelését biztosítja. Ezzel a hatalmas jelenléttel beleértve a leg sikeresebb, leg eredményesebb sportolókat a világon és az utcai kosárlabda visszahozatalával az AND1 jobban képviseli a labdajátékosokat mint bármely más márka. Láthatod a termékeikben hallod a hangjukban I BALL („Én a labda”) Az AND’ termékeket a legjobb viszonteladók forgalmazzák beleértve a Champs, FootAction, Foot Locker és a Finish Line-t.
AND1-nak nemzetközi elosztó hálózata van az alábbi országokban: Ausztrália, Belgium, Kanada, Karib-szigetek, Kína, Kolumbia, Costa Rica, Dánia, Anglia, Finnország, Franciaország, Németország, Görögország, Guatemala, Honduras, Izland, Olaszország, Japán, Libanon, Luxemburg, Hollandia, Új Zéland, Nicaragua, Észak Írország, Norvégia, Panama, Fülöp szigetek, Portugália, Oroszország, Szaud Arábia, Skócia, Spanyolország, Svédország, Svájc, Taiwan, Törökország, Venezuela és Walles.
98%a a középiskolás sportolóknak manapság már nem kap ösztöndjjat hanem egyenesen az NBA-be jut. Az AND1 proftjának 5%át felajánlja jótékonysági adományra, hangsúlyozva a fiatalok fejlesztését, oktatását. ’93 óta ezek a felajánlások 1.3 millió dollárt jelentenek, beleértve 200000$-t melyet a Szeptember 11-i katasztrófa áldozatainak hozzátartozóinak ajánlott fel.
|